Spojte sa s nami:

Aj Poštová banka pomôže svojim klientom v ťažkých časoch. Každý prípad posúdia individuálne

Novinky

Aj Poštová banka pomôže svojim klientom v ťažkých časoch. Každý prípad posúdia individuálne

Koronavírus a podnikanie: Pre mnoho živnostníkov a podnikateľov nastáva ťažké obdobie. Na názov COVID-19 len tak ľahko nezabudnú. Sú nútení zatvoriť svoje prevádzky alebo ich predaje v posledných dňoch klesajú na minimum, do straty. Ako sa k tejto problematike postavia banky, poisťovne alebo aj samotný štát a úrady? Kontaktovali sme inštitúcie a čakáme na ich reakcie – akou formou dokážu vyjsť v ústrety svojim klientom, keďže sa dostali do problémov cudzím zavinením? A veru nebudú to mať ľahké. 

Odporúčame :  VÚB banka umožní svojim klientom odklad splátok. Daruje aj respiračné prístroje

Ako prvá nám odpovedala Poštová banka

„Poštová banka vždy pristupuje individuálne ku každému jednému klientovi a snažíme sa vždy vyjsť maximálne v ústrety v neľahkej životnej situácii. Terajšie dianie na trhu nebude výnimkou a budeme k jednotlivým prípadom pristupovať veľmi osobitne. Situáciu veľmi podrobne sledujeme a vyhodnocujeme. Dôležité však je, aby klient komunikoval s bankou hneď, ako sa problém vyskytne a neodkladal zbytočne riešenie.

Individuálne budeme určite pristupovať nielen k fyzickým osobám, ale aj k podnikateľským subjektom, pretože mnohých podnikateľov môže súčasná situácia nepriaznivo zasiahnuť. Opäť, je dôležité, aby s bankou komunikovali hneď od začiatku, ako sa vyskytne problém, a zbytočne to neodkladali.

V ústrety sme vyšli aj našim zamestnancom, ktorí si nemusia čerpať OČR, ktorá by im znížila výrazne príjem, nemusia si čerpať ani dovolenky. Zamestnancom sme dali možnosť pracovať z domu a momentálne už každý piaty zamestnanec čerpá možnosť home office.

Súborom týchto opatrení vychádzame v ústrety všetkým, pretože momentálna situácia sa týka nás všetkých, ako klientov, tak aj zamestnancov.” odpovedala Lýdia Žáčková, hovorkyňa Poštovej banky.

Ako odporúčate postupovať vašim klientom? 

„Každý klient, ktorý sa kvôli svojej životnej situácii dostane do stavu, že nedokáže splácať úver, by mal hneď kontaktovať svoju banku. Je aj v záujme banky, aby našli spoločné riešenie, ktoré klientovi uľahčí jeho momentálnu situáciu. Preto určite netreba váhať  a ozvať sa banke čím skôr. Riešenie je u každého klienta veľmi individuálne, a teda aj proces s tým súvisiaci.” dopĺňa Žáčková.

Odporúčame :  POKRAČOVANIE: Koronavírus (COVID 19) – praktické otázky z pracovného práva
Odporúčame :  Živnostníkom a podnikateľom vychádza v ústrety ďalšia banka - ČSOB

Riešite existenčný problém vo svojom podnikaní? Napíšte nám info@biznisklub.sk

 

Vyjadri svoj názor

Prepájam podnikateľov, organizujem rôzne stretnutia a vzdelávacie aktivity zamerané na podnikateľov. Rád diskutujem na témy o podnikaní a usmerňujem správnymi otázkami - takto spoločne hľadáme odpovede a riešenia. Som členom Slovenskej živnostenskej komory (predseda krajskej zložky v Nitre). Mám rád kávu, vo voľnom čase brázdim hory na horskom bicykli.

Viac v kategórii Novinky

Najčítanejšie:

Sledujte nás na Facebooku:



Odporúčame



Odporúčame:

Autori článkov pre portál:

Biznisklub.sk ISSN 2585-9250

Marek Štrba – šéfredaktor

Miroslav Gandžala – účtovníctvo

Ing. Michal Kučera – pokladnice, VRP

Ing. Ondrej Mizerák M. Sc. – podnikateľské poradenstvo

JUDr. Martin Bajužík – advokát

Mgr. Andrej Srnka – technické zabezpečenie / GDPR

JUDr. Katarína Kročková – ochrana osobných údajov / GDPR

Ing. Soňa Ondrejková – biznis mentoring a tvorba individuálnych biznis riešení

JUDr. Lenka Katríková – obchodné právo, ochrana osobných údajov, duševné vlastníctvo

JUDr. Zuzana Niederlandová – právo a legislatíva

Ing. Emil BURÁK, PhD. – ekonóm a daňový odborník

Peter Tomčány – účtovníctvo a účtovné poradenstvo

 

Zobraziť všetkých autorov

Na vrch