Spojte sa s nami:

Ako efektívne riadiť firmu nielen na home office

zdroj: Office.Life

Novinky

Ako efektívne riadiť firmu nielen na home office

Rok 2020 si mnohí Slováci budú pamätať ako rok, v ktorom sme boli doma v karanténe. Okrem mnohých negatívnych dôsledkov však nakopla epidémia aj malú digitálnu revolúciu. Zistili sme, že viaceré kamenné obchody zrazu vedia predávať online a riešiť donášku, že kuriérov môžu robiť aj taxikári. No žiaľ aj to, že mnohé slovenské spoločnosti neboli dostatočne pripravené na prácu svojich zamestnancov z domu.

Manažéri a majitelia začali zápasiť s personalistikou, či s riadením pracovníkov na diaľku. Našťastie existujú skvelé nástroje, ktoré firmám ponúkajú väčšiu efektivitu aj flexibilitu pri riadení ľudí a projektov.

Ako v dnešnej dobe riadiť efektívne zamestnancov?

V dnešnej dobe je pre mnohé spoločnosti nevyhnutné mať na riadenie dochádzky, personalistiku, či správu a analýzu projektov zabehnutý systém. Pri malom počte zamestnancov si dochádzku môžete písať aj do poznámkového bloku, či excel tabuľky, no pri väčšom počte zamestnancov vám personalistika a správa projektov veľmi rýchlo prerastie cez hlavu.

Jednoduché riešenie je používať online dochádzkový systém. Aplikácia Office.Life, ktorú v čase pandémie môžete vyskúšať až na 60 dní úplne zdarma, vám pomôže získať prehľad o firme na pár kliknutí.

Obsahuje kompletnú správu dochádzky, dôvody absencie zamestnancov vrátane elektronického schvaľovania všetkých žiadostí (PN, OČR, lekár, sickday, dovolenka…). Evidencia a vyúčtovanie služobných ciest, či stravných lístkov nikdy neboli jednoduchšie. Nechýba ani možnosť nastaviť notifikácie, či delegovať úlohy. Všetko je plne prispôsobené slovenskej aj českej legislatíve s pravidelnou aktualizáciou softvéru.

Office.Life je viac ako len jednoduchý systém na dochádzku. Umožňuje aj evidovať zákazníkov a objednávky. Vytvárajte na základe vykázaného času akceptačné protokoly, či priamo faktúry. Navyše na pár kliknutí viete v aplikácii prideľovať a schvaľovať požiadavky.

K vytvoreným úlohám je možnosť pridať súbory a priradiť ich riešiteľovi ku konkrétnemu projektu. Môžete tak veľmi efektívne evidovať kompletnú históriu danej úlohy, dokonca fungovať aj ako systém na evidenciu chýb a reklamácií (ticket/bug/incident management). Samozrejmosťou je aj export a import údajov v mnohých populárnych formátoch (.doc, .csv, .pdf…) a tvorba reportov a grafov za zvolené obdobia.

Pre koho je online dochádzkový systém a task manager určený?

Ak vykazujete dochádzku a plánujete dovolenky vo firme v exceli, alebo na papierové hárky, teraz je ten správny čas modernizovať. Zamestnanci si môžu vykazovať strávený čas na projektoch priamo u klienta, na stavbe, či v kaviarni na mobile. Už pri firmách s viac ako 5 zamestnancami je dobré mať na personalistiku nejaký komplexnejší systém.

Eliminujete tak chyby, redukujete čas nevyhnutný na zbytočnú administratívu s prepisovaním dochádzok do systémov a môžete plánovať čas zamestnancov efektívnejšie aj na základe historických dát, reportov a analýz. Najlepšie je, že aplikáciu môžete vyskúšať úplne zadarmo.

Registrácia ZADARMO – ihneď vyskúšať

 

Vyjadri svoj názor

Prepájam podnikateľov, organizujem rôzne stretnutia a vzdelávacie aktivity zamerané na podnikateľov. Rád diskutujem na témy o podnikaní a usmerňujem správnymi otázkami - takto spoločne hľadáme odpovede a riešenia. Som členom Slovenskej živnostenskej komory (predseda krajskej zložky v Nitre). Mám rád kávu, vo voľnom čase brázdim hory na horskom bicykli.

Viac v kategórii Novinky

Najčítanejšie:

Sledujte nás na Facebooku:



Odporúčame



Odporúčame:

Autori článkov pre portál:

Biznisklub.sk ISSN 2585-9250

Marek Štrba – šéfredaktor

Miroslav Gandžala – účtovníctvo

Ing. Michal Kučera – pokladnice, VRP

Ing. Ondrej Mizerák M. Sc. – podnikateľské poradenstvo

JUDr. Martin Bajužík – advokát

Mgr. Andrej Srnka – technické zabezpečenie / GDPR

JUDr. Katarína Kročková – ochrana osobných údajov / GDPR

Ing. Soňa Ondrejková – biznis mentoring a tvorba individuálnych biznis riešení

JUDr. Lenka Katríková – obchodné právo, ochrana osobných údajov, duševné vlastníctvo

JUDr. Zuzana Niederlandová – právo a legislatíva

Ing. Emil BURÁK, PhD. – ekonóm a daňový odborník

Peter Tomčány – účtovníctvo a účtovné poradenstvo

 

Zobraziť všetkých autorov

Na vrch