Spojte sa s nami:

DOBROMAT – keď nakupovať znamená pomáhať. Partnerom už sprostredkoval nákupy v celkovej hodnote takmer 350.000 €

Novinky

DOBROMAT – keď nakupovať znamená pomáhať. Partnerom už sprostredkoval nákupy v celkovej hodnote takmer 350.000 €

Hľadáte aj vy nové možnosti, ako ďalej rozvíjať svoj biznis? Mám pre vás tip, ako urobiť svoj e-shop atraktívnejší a získať nových, verných zákazníkov a navyše podporiť dobrú vec. Stačí sa zaregistrovať do projektu Dobromat. Jedná sa o medzinárodnú dobročinnú affiliate sieť, ktorá ponúka množstvo výhod všetkým zaregistrovaným stranám – samotným e-shopom, zákazníkom i neziskovkám, OZ či nadáciám, ktoré potrebujú každé euro navyše. Zaujíma vás, ako Dobromat funguje? Odpovede nájdete v rozhovore so zakladateľom, Mariánom Repáňom.

Odporúčame :  Odborník radí: Poznajte výhody explainer videa na svojom e-shope

 

Marián, aký je účel Dobromatu?

Spojiť na prvý pohľad nezlúčiteľné záujmy e-shopov, ktoré sa snažia získať nových zákazníkov, s neziskovkami. Snažíme sa teda podporovať neziskovky a dostávať do povedomia verejnosti spoločensky prospešné e-shopy, ktoré sa registráciou na Dobromate rozhodli prispieť k riešeniu mnohých spoločenských problémov.

 

Podpora organizácií prebieha samotným nákupom v partnerských, zapojených e-shopoch priamo cez váš portál Dobromat.sk? Čo rozhoduje o tom, koľko % z nákupu dostane dané združenie?

Nákup sa realizuje priamo na stránke e-shopu. Na našej stránke si zákazník zvolí len zapojený e-shop a neziskovku, ktorú chce nákupom podporiť:

 

Následne ho už presmerujeme do e-shopu. Za zrealizovaný nákup nám prináleží odmena. Jej výška závisí od dohody s e-shopom. Pri rôznom sortimente mávajú e-shopy rôzne marže a teda aj príspevok pre neziskovku sa môže pohybovať v určitom percentuálnom rozmedzí, podľa druhu zakúpeného produktu.  

 

Aký je feedback od organizácií?

Výborný. Najmä od tých, ktoré sa naozaj aktívne snažia využiť potenciál Dobromatu. Jedna neziskovka dokázala po pár mesiacoch z nákupov získať takmer 750€ a čaká na schválenie ďalších cca 1500€. Výsledky sú samozrejme závislé od ďalšej práce s komunitou, ktorá je okolo neziskovky.

 

Aké výhody ponúka Dobromat zákazníkovi, ktorý sa rozhodne svojim nákupom podporiť zaregistrované združenia?

Okrem detailného prehľadu o všetkých svojich presmerovaniach do jednotlivých e-shopov, nákupoch, získa prehľad aj o výške venovaného príspevku danej neziskovke. Taktiež získava exkluzívne zľavy v e-shopoch a automaticky sa zúčastňuje zlosovaní o hodnotné ceny z e-shopov.  

 

Aký je význam Dobromatu pre zapojené e-shopy z marketingového hľadiska?

Spolupráca s Dobromatom prináša e-shopom viacero výhod:

  • robí im bezplatnú reklamu,
  • získava nových a hlavne loajálnych zákazníkov,
  • zvyšuje im tržby,
  • buduje im povedomie a reputáciu spoločensky prospešného obchodu,
  • zvyšuje návštevnosť e-shopu,
  • dáva im konkurenčnú výhodu voči nezapojeným e-shopom
  • a v neposlednom rade aj hodnotný spätný odkaz.

 

V prvom roku existencie Dobromat sprostredkoval spolupracujúcim e-shopom nákupy v celkovej hodnote takmer 350.000 €.

Odporúčame :  Ako získať viac objednávok z e-shopu? Inšpirujte sa radami od skúsených podnikateľov!

 

Čo je potrebné urobiť, ak chcem svoj e-shop zaregistrovať do siete Dobromatu?

Keďže sa spolupráca dohoduje vždy individuálne, je potrebné nás kontaktovať, aby sme e-shop oboznámili s detailmi fungovania a dohodli si podmienky spolupráce. Po podpise zmluvy o spolupráci sa e-shop integruje a vytvorí sa mu prístup do systému s množstvom štatistík a funkcionalít:

 

Jednoduché a rýchle, čo poviete? Integrácia Dobromatu do e-shopu je taktiež rýchla. Ako u každého affiliate, stačí vložiť implementačný HTML kód do každej stránky a kód na meranie konverzií do šablóny e-mailu po odoslaní objednávky. Zákazníci, ktorých prostredníctvom Dobromatu získate, majú 1 spoločnú vlastnosť. Nejde im o najnižšiu cenu, rozhodujúcim faktorom nákupu je pre nich možnosť’ pomôcť a podporiť tých, ktorí to naozaj potrebujú ako soľ.

 


O autorovi

Jana Kvasnicová

Na blog.biznisweb.sk publikuje články pre začínajúcich podnikateľov, ale i klientov BiznisWebu. Spravuje sociálne siete a pripravuje newslettre s novinkami vo svete online marketingu.

 

 

Odoberajte novinky Biznis klubu na Váš mail

* indicates required

Vyjadri svoj názor

Prepájam podnikateľov, organizujem rôzne stretnutia a vzdelávacie aktivity zamerané na podnikateľov. Rád diskutujem na témy o podnikaní a usmerňujem správnymi otázkami - takto spoločne hľadáme odpovede a riešenia. Som členom Slovenskej živnostenskej komory (predseda krajskej zložky v Nitre). Mám rád kávu, vo voľnom čase brázdim hory na horskom bicykli.

Viac v kategórii Novinky

Najčítanejšie:

Sledujte nás na Facebooku:

Odoberajte novinky Biznis klubu na Váš mail

* indicates required




Autori článkov pre portál:

Biznisklub.sk ISSN 2585-9250

Marek Štrba – šéfredaktor

Miroslav Gandžala – účtovníctvo

Michal Kučera – pokladnice, VRP

JUDr. Ondrej Mizerák – právo a legislatíva

JUDr. Martin Bajužík – advokát

Andrej Srnka – technické zabezpečenie / GDPR

JUDr. Katarína Kročková – advokát / GDPR

 

Na vrch