Spojte sa s nami:

eKasa: Finančná správa zriadila nonstop podporu na call centre samostatne pre eKasu

eKasa

eKasa: Finančná správa zriadila nonstop podporu na call centre samostatne pre eKasu

Finančná správa rozširuje počas posledného marcového dňa prevádzkové hodiny call centra. Proklientske kroky zavádza nielen na voľbe k elektronickej komunikácii, ale aj na voľbe k registračným pokladniciam. Call centrum finančnej správy bude na voľbe č. 4 – informácie k používaniu ERP a VRP dostupné nonstop. 

Pre eKasu bude call centrum finančnej správy fungovať nepretržite

Počas posledného marcového dňa (31. marca – nedeľa) bude  voľba č. 4 – informácie k elektronickým registračným pokladniciamvirtuálnej registračnej pokladnici (ERP a VRP) – dostupná pre podnikateľov aj v noci. Z nedele 31. marca na pondelok 1. apríla bude táto voľba dostupná nonstop.

Finančná správa pristupuje k opatreniu v snahe vyjsť v ústrety podnikateľom, ktorí sa budú od 1. apríla pripájať k systému eKasa. Od 1. apríla 2019 totiž štartuje v ostrej prevádzke projekt eKasa. Povinne sa k tomuto dátumu musia na eKasu pripojiť tí podnikatelia, ktorým 1. apríla prvý raz vznikne povinnosť evidovať tržbu – teda len noví podnikatelia.

Call centrum 

Pracovníci call centra budú počas tohto nábehového času k dispozícii podnikateľom, ktorí sa budú k systému pripájať a budú potrebovať poradiť či usmerniť. Každý podnikateľ musí požiadať o pridelenie kódu pokladnice – tzv. eKasa klient. Žiadosti o pridelenie kódu sú už dostupné na portáli finančnej správy v osobnej zóne daňovníka (OIZ) v Katalógu formulárov a podnikatelia ich už môžu podávať.

Následne od 1. apríla 2019 si podnikateľ z OIZ (z eKasa zóny podnikateľa) stiahne autentifikačné a identifikačné údaje (tzv. inicializačný balíček), ktoré nahrá do online registračnej pokladnice “ORP”. A práve s týmto postupom mu budú vedieť pracovníci na call centre v prípade potreby pomôcť. Postup, ako majú podnikatelia pri prechode na eKasu postupovať, je zverejnený aj na portáli finančnej správy v časti eKasa – podnikatelia.

Počas posledných marcových dní a prvého apríla budú posilnené prevádzkové hodiny call centra finančnej správy aj pre elektronické podávanie daňových priznaní.

Celkovo budú prevádzkové hodiny call centra finančnej správy rozšírené už od pondelka 25. marca, až do pondelka 1. apríla. K dispozícii bude počas posledného marcového pondelka a piatku, rovnako ako počas prvého aprílového pondelka, až do polnoci. V ostatné dni budú odborníci na call centre pracovať do 19.-tej hodiny.

Podpora bude pre klientov dostupná aj počas posledného marcového víkendu, pričom voľba k eKase bude dostupná z nedele na pondelok nonstop.

 Prehľad rozšírených prevádzkových hodín:

Call centrum   finančnej správy

Pondelok 25. marca

08.00 – 24.00

Utorok 26. marca

08.00 – 19.00

Streda 27. marca

08.00 – 19.00

Štvrtok 28. marca

08.00 – 19.00

Piatok 29. marca 

08.00 – 24.00

Sobota 30. marca 

10.00 – 16.00

Nedeľa   31. marca*

10.00 – 16.00, 16.00 – 08.00*

Pondelok   01. apríla

08.00 – 24.00

 *od 16.00 hod. popoludní do 8.00 hod. ráno bude dostupná voľba č.4

 

 

zdroj: FS SR

 

Odoberajte novinky Biznis klubu na Váš mail

* indicates required

Vyjadri svoj názor

Prepájam podnikateľov, organizujem rôzne stretnutia a vzdelávacie aktivity zamerané na podnikateľov. Rád diskutujem na témy o podnikaní a usmerňujem správnymi otázkami - takto spoločne hľadáme odpovede a riešenia. Som členom Slovenskej živnostenskej komory (predseda krajskej zložky v Nitre). Mám rád kávu, vo voľnom čase brázdim hory na horskom bicykli.

Viac v kategórii eKasa

Najčítanejšie:

Sledujte nás na Facebooku:



Odporúčame



Odporúčame:

Autori článkov pre portál:

Biznisklub.sk ISSN 2585-9250

Marek Štrba – šéfredaktor

Miroslav Gandžala – účtovníctvo

Ing. Michal Kučera – pokladnice, VRP

Ing. Ondrej Mizerák M. Sc. – podnikateľské poradenstvo

JUDr. Martin Bajužík – advokát

Mgr. Andrej Srnka – technické zabezpečenie / GDPR

JUDr. Katarína Kročková – ochrana osobných údajov / GDPR

Ing. Soňa Ondrejková – biznis mentoring a tvorba individuálnych biznis riešení

JUDr. Lenka Katríková – obchodné právo, ochrana osobných údajov, duševné vlastníctvo

JUDr. Zuzana Niederlandová – právo a legislatíva

Ing. Emil BURÁK, PhD. – ekonóm a daňový odborník

Peter Tomčány – účtovníctvo a účtovné poradenstvo

 

Zobraziť všetkých autorov

Na vrch