Spojte sa s nami:

Komunikačná služba “Skype for business” sa finančnej správe osvedčila. Použili ste ju už aj vy?

zdroj foto: FS SR

Novinky

Komunikačná služba “Skype for business” sa finančnej správe osvedčila. Použili ste ju už aj vy?

Nová komunikačná služba finančnej správy, ktorá funguje od konca marca 2020, sa postupne stáva plnohodnotným komunikačným kanálom. Komunikáciu prostredníctvom služby „Skype for business“ si pochvaľujú nielen klienti, ale aj konzultanti na call centre. Finančná správa túto formu komunikácie využila už v desiatkach prípadov.

Odporúčame :  Ako efektívne riadiť firmu nielen na home office

Finančná správa neustále zlepšuje svoje služby a rozširuje komunikačné kanály pre svojich klientov

Naposledy spustila úplne novú službu –  call centrum finančnej správy používa na komunikáciu s klientmi aj službu Skype for business. Konzultanti call centra ju využívajú pri každom klientovi, ktorého situácia si vyžiada zdieľanie obrazovky pre zjednodušenie elektronického podávania dokumentov cez portál finančnej správy. Konzultanti call centra takýto postup uplatnili už v desiatkach prípadov.

Doterajšia prax potvrdila, že najmä noví povinne elektronicky komunikujúci klienti potrebujú praktickú ukážku toho, čo mu konzultant v telefonickom hovore vysvetľuje. Pri využívaní Skype for business sa preto zdieľa obrazovka klienta pre konzultanta call centra. Ten následne klientovi priamo na jeho obrazovke vysvetľuje postup pri elektronickom podávaní dokumentov cez portál finančnej správy. Služba pomáha k výraznému zjednodušeniu komunikácie a vysvetľovaniu konkrétnych úkonov potrebných na úspešné elektronické podanie

Finančná správa spustila túto službu pre svojich klientov, komunikáciu prostredníctvom „Skype for business“, koncom marca 2020. Ide o ďalšie proklientske opatrenie, ktorým chce uľahčiť komunikáciu daňovníkov s finančnou správou. Táto forma komunikácie sa týka výlučne technickej podpory pri elektronickom podávaní dokumentov cez portál finančnej správy.

Túto službu môže využívať každý klient, ktorý dostane od konzultanta call centra finančnej správy mailovú pozvánku na schôdzu prostredníctvom Skype for business. Sám sa teda rozhodne, či takúto pomoc chce prijať, alebo nie. Na použitie služby pritom nie je potrebné mať túto službu predplatenú, licenciu poskytuje klientovi zadarmo na čas schôdze finančná správa. Presný postup klient nájde na portáli finančnej správy  alebo ho bude inštruovať konzultant call centra.

Príručka pre Skype for Business s Finančnou správou

 

Odporúčame :  Finančná správa hodnotí chatbot projekt TAXANA. Poradila už viac ako 5000 klientom. Ako ho ohodnotíte vy?

Vyjadri svoj názor

Prepájam podnikateľov, organizujem rôzne stretnutia a vzdelávacie aktivity zamerané na podnikateľov. Rád diskutujem na témy o podnikaní a usmerňujem správnymi otázkami - takto spoločne hľadáme odpovede a riešenia. Som členom Slovenskej živnostenskej komory (predseda krajskej zložky v Nitre). Mám rád kávu, vo voľnom čase brázdim hory na horskom bicykli.

Viac v kategórii Novinky

Najčítanejšie:

Sledujte nás na Facebooku:



Odporúčame



Odporúčame:

Autori článkov pre portál:

Biznisklub.sk ISSN 2585-9250

Marek Štrba – šéfredaktor

Miroslav Gandžala – účtovníctvo

Ing. Michal Kučera – pokladnice, VRP

Ing. Ondrej Mizerák M. Sc. – podnikateľské poradenstvo

JUDr. Martin Bajužík – advokát

Mgr. Andrej Srnka – technické zabezpečenie / GDPR

JUDr. Katarína Kročková – ochrana osobných údajov / GDPR

Ing. Soňa Ondrejková – biznis mentoring a tvorba individuálnych biznis riešení

JUDr. Lenka Katríková – obchodné právo, ochrana osobných údajov, duševné vlastníctvo

JUDr. Zuzana Niederlandová – právo a legislatíva

Ing. Emil BURÁK, PhD. – ekonóm a daňový odborník

Peter Tomčány – účtovníctvo a účtovné poradenstvo

 

Zobraziť všetkých autorov

Na vrch