Spojte sa s nami:

TAXANA sa v praxi osvedčila. Finančná správa rozširuje jej vedomosti

zdroj: finančná správa SR

Novinky

TAXANA sa v praxi osvedčila. Finančná správa rozširuje jej vedomosti

Chatbot finančnej správy TAXANA získava na popularite. Za uplynulý rok použilo TAXANU ako zdroj informácii 113 988 unikátnych používateľov, ktorí zaslali viac ako 745 375 dopytov. TAXANA pomáha v priamej komunikácii s klientom. Momentálne sa jej obsah rozširuje o ďalšie témy z daňovej oblasti.  

Odporúčame :  NOVINKA od roku 2020: Daňoví dlžníci môžu prísť aj o vodičský preukaz. Takýto je postup

Za rok 2019 TAXANA spracovala 745 375 dopytov

Denne tak spracovala priemerne 2 042 dopytov.  Medzi najdopytovanejšie témy patrili otázky týkajúce sa podávania daňových priznaní, eKasy, všeobecné informácie z oblasti dane z príjmov a dane z pridanej hodnoty.

Štatistiky využitia TAXANY odhalili aj viaceré zaujímavosti. Čo sa týka počtu dopytov, „rekordmanom“ sa stal klient, ktorý sa TAXANY dopytoval otázky až 273-krát počas celého roka. Najväčší dopyt po informáciách zaznamenala TAXANA 27. marca 2019. Marec bol z pohľadu počtu dopytov celkovo najsilnejším mesiacom. Priemerne najviac dopytov dostávala TAXANA vždy v pondelok a štvrtok počas pracovných dní.

Aktuálne zabezpečuje finančná správa ďalší technický a obsahový rozvoj svojho chatbota

TAXANA bude po novom posielať aj vybrané formuláre dopytujúcim sa priamo na e-mail, bude schopná zasielať softwarningové upozornenia. Finančná správa dopĺňa aj nový konverzačný obsah – TAXANA bude schopná odpovedať na rôzne verzie spôsobu privítania, poďakovania, ale aj reagovať na invektívy či funkčné dopyty, ktoré je potrebné riešiť priamo na call centre alebo so správcom dane, nakoľko obsahujú príliš špecifické osobné otázky – napríklad žiadosti o potvrdenia, žiadosti o zmenu záznamu v profile a pod.

Finančná správa spustila túto novinku v oblasti proklientskych opatrení finančnej správy – chatbot TAXANU v septembri 2018

Chatbot aplikácia slúži na zabezpečenie automatizovanej komunikácie medzi občanmi a finančnou správou, a to tak prostredníctvom portálu finančnej správy, ako aj na Facebooku. Aj v tejto oblasti digitalizácie a automatizácie bola finančná správa priekopníkom medzi štátnymi inštitúciami. Finančná správa bola totiž prvá štátna inštitúcia, ktorá takýto automatizovaný chat zaviedla do komunikácie so svojimi klientami.

Odporúčame :  Ako urobiť uzávierky vo virtuálnej pokladnici VRP + videonávod

 

zdroj: FS R

Vyjadri svoj názor

Prepájam podnikateľov, organizujem rôzne stretnutia a vzdelávacie aktivity zamerané na podnikateľov. Rád diskutujem na témy o podnikaní a usmerňujem správnymi otázkami - takto spoločne hľadáme odpovede a riešenia. Som členom Slovenskej živnostenskej komory (predseda krajskej zložky v Nitre). Mám rád kávu, vo voľnom čase brázdim hory na horskom bicykli.

Viac v kategórii Novinky

Najčítanejšie:

Sledujte nás na Facebooku:



Odporúčame



Odporúčame:

Autori článkov pre portál:

Biznisklub.sk ISSN 2585-9250

Marek Štrba – šéfredaktor

Miroslav Gandžala – účtovníctvo

Ing. Michal Kučera – pokladnice, VRP

Ing. Ondrej Mizerák M. Sc. – podnikateľské poradenstvo

JUDr. Martin Bajužík – advokát

Mgr. Andrej Srnka – technické zabezpečenie / GDPR

JUDr. Katarína Kročková – ochrana osobných údajov / GDPR

Ing. Soňa Ondrejková – biznis mentoring a tvorba individuálnych biznis riešení

JUDr. Lenka Katríková – obchodné právo, ochrana osobných údajov, duševné vlastníctvo

JUDr. Zuzana Niederlandová – právo a legislatíva

Ing. Emil BURÁK, PhD. – ekonóm a daňový odborník

Peter Tomčány – účtovníctvo a účtovné poradenstvo

 

Zobraziť všetkých autorov

Na vrch