piatok, 19 júla, 2024
HomePodnikanieŠtyri dôležité kritériá pre výber kancelárskych priestorov

Štyri dôležité kritériá pre výber kancelárskych priestorov

Všetci, ktorí pre svoje podnikanie potrebujú kancelárske priestory, by si mali pri ich výbere dať naozaj záležať. Na aké kritéria sa však zamerať? To je otázka, na ktorú mnohí ťažko hľadajú odpoveď. Ak patríte k nim, môžete ju nájsť v tomto článku.

Lokalita

Jednoznačne prvým kritériom, na ktoré sa treba pozerať, je lokalita. Aj keď vďaka internetu sa mnohé veci dajú vybaviť na diaľku, osobným stretnutiam s obchodnými partnermi, či klientmi sa nevyhnete.

Zároveň je dobrá dostupnosť kancelárie autom (vrátanie parkovania) alebo hromadnou dopravou dôležitá aj pre zamestnancov. Čo sa lokality týka, výhodou je aj blízkosť nejakého stravovacieho zariadenia, kde je možné si dať teplý obed.

Priestor

Po lokalite je dôležitý aj priestor. Toho by mal mať dostatok každý zamestnanec v kancelárii, pričom je dobré myslieť do budúcna na prípadné zvyšovanie počtu zamestnancov. Okrem samotného priestoru na prácu je potrebné myslieť aj na zasadačku, kuchynku, či oddychovú zónu a tiež na hygienické zariadenia, či úložné priestory.

Náklady

Dobrá lokalita, dostatok priestoru, znie to ako dokonalé kancelárske priestory. Ale čo cena? Okrem samotnej ceny prenájmu je potrebné si pri výbere kancelárie všímať aj mesačné prevádzkové náklady.

Veľakrát sa stáva, že moderné kancelárske priestory sa na prvý pohľad neoplatia kvôli vyššiemu nájmu. Avšak vďaka úspornému kancelárskemu osvetleniu a ďalším moderným prvkom, ktoré znižujú náklady, môžu mať takéto priestory nízke náklady na prevádzku. A naopak, kancelárske priestory s lacným prenájmom môžu skrývať „chyták“ v podobe vysokých prevádzkových nákladov, ktoré bude treba platiť.

Správa budovy

Ako posledné spomenieme kritérium, ktoré vám môže pomôcť pri rozhodovaní sa medzi obdobnými kancelárskymi priestormi. Tým kritériom je sídlo správy budov priamo v danom objekte. Ak bývate v bytovom dome, určite viete, že na kvalitu bývania výrazne vplýva aj výkon správy a preto je dobré mať správu budovy poruke. Oceníte to pri výskyte akéhokoľvek problému.

Zdroj obrázka:

Autor: contrastwerkstatt / Stock.adobe.com

Pridajte komentár

Please enter your comment!
Please enter your name here